Tervetuloa ostoksille!

(Please note that we only deliver in Finland. Sorry!)

Voimassa 01.08.2018 alkaen.

Verkkokaupan tuotteet myy myKotosa, Y-tunnus 2915463-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille. Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia rekisteröitymättä tai kirjautumatta tilillesi, tällöin toimitusta koskevat tiedot täytetään tilauksen lopuksi. Rekisteröityminen nopeuttaa tilauksen tekemistä kun palaat asiakkaaksi, sillä rekisteröityneenä käyttäjänä sinun ei tarvitse täyttää osoitetietoja jokaisen tilauksen yhteydessä uudelleen.

Kaikki sivustolla listatut hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Valitse kassalla haluamasi toimitustapa.

Voit halutessasi syöttää kassalla tilauksellesi eri laskutus- ja toimitusosoitteen, jos haluat esimerkiksi tilata lahjan lähetettäväksi suoraan lahjan saajalle. Mainitsethan kassan kommenttikentässä, että kyseessä on lahja, niin jätämme tilausvahvistuksen hintatietoineen pois lähetyksestä. Voit lisätä kommenttikenttään myös viestin lahjan saajalle.

Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen välittömästi maksettuasi tilauksen. Ellet saa tilausvahvistusta, olet ehkä näppäillyt sähköpostiosoitteesi väärin – tässä tapauksessa riittää kun laitat meille sähköpostin perään, niin tiedämme mihin lähettää vahvistus ja tieto tilauksesi etenemisestä.

Jos valitsit postituksen, saat uuden ilmoituksen Postin lähetystunnuksineen, kun tilauksesi on pakattu. (Jotkut sähköpostiohjelmat suodattavat Postin lähetystunnuksen sisältävät viestit roskaposteihin tai tarjoukset-välilehdelle, joten kurkkaathan myös ne.) Jos valitsit noudon studiomyymälästämme, saat sähköpostiisi viestin, kun tilauksesi on noudettavissa.

Toimituksemme ovat nopeita – tilaus postitetaan viimeistään tilaustasi seuraavana arkipäivänä. Tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 1-2 päivän kuluessa postituksesta. MyKotosa ei vastaa Postista johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa. Verkkokauppa näyttää varastossa olevien tuotteiden määrän, ja pyrimme pitämään tiedon mahdollisimman hyvin ajan tasalla. Jos kuitenkin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä sinulle välittömästi.

Käytämme sivustollamme evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeet.

Maksutavat

Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n (Y-tunnus 2196606-6) maksunvälityspalvelun kautta. Checkout Finland Oy on Suomen johtava verkkomaksuvälittäjä, joka takaa kuluttajille turvallisen maksutapahtuman. Toimintaa valvoo Finanssivalvonta. Lue lisää Checkout-palvelusta täällä.

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien maksupainikkeet
  • Visa- ja Mastercard-kortit
  • Kattava valikoima lasku- ja osamaksupalveluita
  • Pivo-, MobilePay- ja MasterPass-mobiilimaksutavat

Toimituskulut ja -tavat

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Toimituskulut sisältävät myös pakkauskulut ja ALV:n 24 %. Toimituskulumme on aina  7,90 € (yli 150 €:n ostot toimituskuluitta). Huom! Paketin säilytysaika 7 vrk.

Nouto studiomyymälästämme 0 €. Valitse tämä vaihtoehto, jos haluat noutaa tilauksesi myymälästämme osoitteesta Nosturikatu 3 a, 37150 Nokia. Saat sähköpostiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa. Tilaukset on noudettavissa myymälämme aukioloaikoina.

Toimituskulumme on sama tilauksen suuruudesta riippumatta. Emme lähetä tilauksia kirjeenä, sillä kirjeisiin ei saa Postin lähetystunnusta, jolla toimituksen kulkua voi seurata.

Palautusehdot

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi! myKotosan verkkokaupasta ostaminen on turvallista, ja asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Tuote on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua palauttamisilmoituksen tekemisestä. Voit ilmoittaa meille palautuksesta joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@mykotosa.fi tai puhelimitse numeroon 040 662 8058, tai liittää palautuksesi mukaan vapaamuotoisen viestin, josta ilmenee allaolevat tiedot. Palauttaminen on sinulle maksutonta.

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
  • Tilaajan IBAN-tilinumero
  • Vie tuotteet Postiin ja ilmoita kyseessä olevan asiakaspalautus. Palautusosoite: Nosturikatu 3 a, 37150 Nokia

Pakettiautomaattiin toimitetut tilaukset: Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelinnumero). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. Pakettiautomaatista noudetut tilaukset voi palauttaa myös normaalisti Postin toimipisteessä.

Liitä palautuksen mukaan aina nimesi ja osoitteesi ja pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Säilytäthän Postista/pakettiautomaatista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sinulle palautuksesi arvon Checkout-maksupalvelun kautta 4 vuorokauden sisällä sille maksutavalle, jota käytit tilatessasi.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Noutamatta jätetystä lähetyksestä perimme palautuskulut 8 €.

Studiomyymälästä noudettujen verkkokauppatilausten palautus tehdään myymälään.

Mikäli tilaus on ylittänyt tilatessa ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, toimituskulut veloitetaan mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina kulloinkin voimassa olevat toimituskulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa tai väärä/viallinen tuote toimituksessa

Joskus saattaa valitettavasti käydä niin, että inhimillisen virheen vuoksi matkaan lähtee väärä tai viallinen tuote. Olethan tällaisessa tilanteessa heti yhteydessä meihin, niin sovitaan palautuksesta ja korvaavan tuotteen lähettämisestä. Voit olla yhteydessä joko sähköpostitse asiakaspalvelu@mykotosa.fi tai puhelimitse numeroon 040 662 8058

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin toimipisteeseen noudettaessa pakettia tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa.

Tietoturva

Kaikki verkkopalvelussamme antamasi maksutapahtumaan liittyvä tieto suojataan niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin. Maksuliikenne tapahtuu Checkout-maksuvälityspalvelun välityksellä, ja antamasi arkaluontoinen tieto suojataan salauksella, jotta kukaan ulkopuolinen taho ei pääse siihen käsiksi. Checkout-maksuvälityspalvelu käyttää SSL-salausta, joka on internetin yleisimmin käytetty salausjärjestelmä ja jota käyttävät muun muassa verkkopankit oman tiedonsiirtonsa turvaamiseksi.

MyKotosalle ei välity mitään maksamiseen liittyvää tietoa esim. luottokorttisi numeroa, tilitietojasi jne. Myös verkkopalvelumme ulkopuolella kaikki tilauksen toimittamista varten antamasi tiedot säilytetään asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilatessaan asiakas hyväksyy toimitusehdot. Pyrimme pitämään verkkokauppamme aina hyvin ajan tasalla, mutta emme vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastotiedoista.

Elinkeinoharjoittajan tiedonantovelvollisuuden täyttämiseksi (ADR-direktiivi): Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).